Salesforce CTI

The Advanced Guide to Salesforce Telephony Integration

Welcome to the complete guide on Salesforce Computer Telephony Integration. Everything you need to know about Salesforce CTI is contained within these few pages. This guide was created to help you understand what it is and how it works. You’ll also learn about the many benefits that come from integrating inbound and outbound calling with Salesforce.

  • What is Salesforce CTI?
  • Best practices to implement Salesforce CTI
  • Using Salesforce CTI to set up Salesforce Call Center
  • What to look for in a vendor
  • The benefits & features you can expect for service, support, and sales teams

Download now

Oops, something isn't right. Please try again.
Dieses Feld muss ausgefüllt werden
Dieses Feld muss ausgefüllt werden
Dieses Feld muss ausgefüllt werden
Dieses Feld muss ausgefüllt werden
Dieses Feld muss ausgefüllt werden
Dieses Feld muss ausgefüllt werden
Dieses Feld muss ausgefüllt werden
Dieses Feld muss ausgefüllt werden
requiredFieldMsg

Durch das Übermitteln Ihrer Informationen erklären Sie sich damit einverstanden, von uns telefonisch und per E-Mail hinsichtlich Ihres Interesses an unseren Produkten und Leistungen kontaktiert zu werden. Wir verarbeiten Ihre Daten gemäß unserer Datenschutzrichtlinie.

Illustration of people celebrating.

Vielen Dank für Ihr Interesse!

Wir glauben, dass Ihnen die Publikation gefalllen könnte: „Erweiterte Anleitung zur Salesforce Telefonie-Integration“.